man kan alltid hoppas

Hej
Som sagt så träffade jag Alva idag,igen haha.Tror vi har  träffats fyra dagar irad nu.
Men varför inte liksom ? Vi har ju grymt kul tillsammans ♥     
Men vi fixade käk,drack kaffe och pluggade.Blev inte så mycket gjort men kan plugga
på torsdag också.Imorn åker vi in till stan,jag ska nog kolla efter den där bikinin,kjolen
eller jeansjackan ? Har inte pengar till allt nu eftersom jag måste ha 600 kr till piercingen.
Har lust att råna en bank eller nått så jag kan köpa allt snyggt som jag suttit och kollat på
nyss,men får hoppas på att de finns kvar tills senare barnbidrag.Måste bara ha,helt beroende.

Men nu orkar jag inte babbla på om något mer..
Ska nog ta och sova,så hörs en annan dag istället.
Kram !




var ska du ta hål? :)

2010-04-22 | 13:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback