just love the weather

Hejj :)

Sorry för dålig uppdatering.Hann aldrig med bloggen tidigare idag.
Vaknade halv 12 och sen sprang jag över till mormor med grillen haha..
Blev kvar där,käkade köttfärsgryta,och jag som älskar just mormors,mums.
Sen hängde jag med dom hit till österby på bilbingo.Som om jag inte tröttnade
ganska fort ? Jora.Men åkte med för att vinna pengar som jag fuck inte gjorde.
Ett nummer från 1200kr,TUT ! FUCKARO -.-       aldrig mer,skitgrejer..
Sen så orkade jag aldrig åka tillbaka till vattholma igen,så jag stannade här.
Gick ut och träffade maja,martin och pl,skojj bree.Nu sitter jag hemma här i österby
med en kurrande mage.Ska nog ner och titta om jag hittar nått o käka.
Men får väl se när jag skriver nästa gång.Ska ju praoa nu i två veckor och kommer
komma hem lite senare om dagarna.Kanske inte orkar sätta mig och skriva varje dag.
Vi får väl se,men pallar inge mer nu,tjao !


haha,de här va typ enda bilden som fanns
på den här datorn ;)
  snyggish




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback