awesome weekend

Tjaaa :)
Har inte skrivit nått sen i lördags.Men däremot har jag haft grymt kul med Alva min daggis !
Synd att jag inte har några bilder.Men iallafall,i lördagskväll gick jag och Alva hem till booi.
Vi satt där och hade de bra,höhö.Sen gick vi ut och toka oss,sprang runt och hade kul.
Efter ett tag gick vi hem till Markus igen,ännu mera tok.Och ja Alva,hur ska vi beskriva dig ?
Knasbruden nr1 skulle nog passa fint.Vi försökte lära ut lite ragga,men gick inte så bra..
Aja,de blev iallafall en sjukt rolig kväll med er boois !

Sen i söndags så vaknade vi upp,trötta som fan efter en sen kväll.Så vi satte oss och tog de lungt.
Solade som bara den,och rand fick vi jao.Drack kaffe och hade de chill hela dagen.Senare åkte vi
hem till Alva,satt parkerade framför våra bärbara och garva en hel del.Sen sov jag kvar där också.
Och idag har de bara varit sugskola hela dagen,eller åkte hem till Alva en stund igen efter skolan.
Men a,de har varit en grymt bra helg tillsammans me sötaste Alva o alla andra ;)

Men innan jag ska sova så måste jag plugga lite.
Så bäst jag gör slut på det här och börjar.Hinner
kanske skriva några rader imorrn.Ska träffa Alva
efter skolan,plugga och dricka kaffe haha.
Men de visar väl sig imorrn,kanske kommer upp
nått litet ba.Men nu säger vi pusshej !







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback