-sämst när de gäller rubriker

Dagen har gått väldigt fort,även fast jag inte har gjort så mycket.Imorgon börjar jag med att ta halv
tolv tåget in till stan.Träffar Caroline och Johanna.Åker mest in för att följa me Johanna när hon ska
ta navelpiercing.Då tänkte jag med passa på att boka tid,yeye.Bestämde mig nyss att jag ska ta satt
så får de bli.Nice till sommaren,tänk en brun och fin hy,snygg bikini och hål i naveln,ooh va snyggt.
Men innan dess måste jag träna lite satt jag kan visa magen också,haha.
Men slutsnackat om de nu,hörs kanske någon gång imorgon,hinner inte innan jag drar till stan,får väl
bli när jag kommer hem.Fast då skulle jag ju kanske till Österby ? Men jaja,hinner jag inte med bloggen
så gör jag inte de helt enkelt,kraaam !

hoho,snyggt linne !





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback