stockholm

Heejsan !
Nu är jag hemma från Stockholm.Hann aldrig titta på kameran men
de får jag ta en annan dag.Men de har varit rätt okej ändå.
Vi har hälsat på en en tant som heter Lisa som,eller a jag vet inte om
jag är släkt me henne men farmor känner henne iallafall och hon bodde
här i Vattholma när hon va barn.Hon är 93 år nu så de kanske vart sista
gången vi fick se henne.Men hon är pigg för att vara 93 år,förutom att hon
inte hör något.Sen är de ju lite kul att höra pappa och farmors diskutioner.
På vägen när vi skulle till Lisa så var de snack om vägar och blabla.
Så säger pappa ; ta de lungt nu morsan,ta några djupa andetag.
Farsan baloo fixar de här.Haha,en retsam unge och en envis mamma ;)
Men nu är vi iallfall hemma.Jag har lånat pappas högtalare och sitter me
datorn i knät idag igen ;) Senare ska jag nog åka skridskor me pappa om
jag orkar.Och om de kommer gå bra vet jag inte men skitsamma.

Va ska ni själva hitta på under lovet ?
Någon som kanske vill träffas och göra nått ? :)
Nu tänkte jag iallfall kolla runt på lite bloggar,tjingeliiing !







haha, din far är cooling ;) inge snack om saken.

2009-12-29 | 13:28:58

Hörde att kameran var såld.... trist, men det kommer säkert fler ska du se. Puss på dig! Från mamsen

2009-12-30 | 10:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback