Sony DSLR-A330L + 18-55mm Objektiv

Hejsan !
Har precis kommit hem från stan och den här gången har jag hunnit kolla på kamera.
Först tänkte jag köpa en Canon men sen när vi snackade me en kille där på elgiganten
så tyckte han att vi skulle köpa en Sony.Kunde inte köpa den då eftersom jag inte hade
några pengar med mig men ska beställa den från internet istället.Blir lite billigare då också.
Så den får de bli :)

Nu ska jag snacka lite me far min och sen beställa om allt går som de ska,hehe ;)
Hör av mig senare !
Kram Tove



Ja du gumman... du gjorde nog ett riktigt klipp. Jag kollade på Sonys hemsida och där kostade kameran 8 600 kr!! Och du hittade den under halva priset på nätet. Ett bra klipp!! Det lönar sig att kolla runt på nätet. Man att man dessutom kan tjäna 1000 kr på att beställa på Elgigantens hemsida och hämta den i affären och tjäna ytterligare 1000 kr... det hade jag ingen aning om. Hoppas att du blir nöjd. Kram från mamsen

2010-01-02 | 12:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback