pissss

Heej !
Nu är jag hemma från stan och de känns skönt.
De va superkul att få träffa Maja men eftersom jag är sjuk och
har fått ont i ryggen så var de lite jobbigt.
Maja tror att jag fått "en mindre variant av ryggskott" haha.
Kan knappt ta på eller av mig byxorna..Får gå rakryggan hela tiden.
Och varje gång jag hostar så gör de ont i ryggen hur nu de kan
komma sig.Sen har jag hur tråkigt som helst.Har lust att träffa
nån vän och typ prata o kolla på film.Men orkar orkar inte gå
ut i de kalla,för de är för kallt ute !

Men aja,får sitta här hemma och deppa och käka lite äckligt godis.
Bilder på de jag köpte kommer senare när jag orkar lägga in.


jag har också tråkigt ! :O

2009-12-19 | 19:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback