byta bakrundsfärg kanske ?

Hej igen !
Drog igenom bloggen och kollade lite på de senaste inläggen
och kollar hur de såg ut.Och jag kom på att jag skulle vilja
byta till en lite mörkare bakrundsfärg nu när de är lite mer dystert ute.
Eller va säger ni ?
Rosa käns lite somrigt så hällre en svart me något fint mönster i.
Nån som kanske har förslag på någon sida där jag kan hitta fina
bakrunder till min blogg ? :)
Kommentera gärna,bara kul att få lite
kommentarer.

A jag tittar till bloggen imorgon igen och hoppas på lite kommentarer,hehe.
Dags för mig att sova snart så hör av mig imorgon igen.
Godnatt !




jag har massa bakrunder på datorn, du kan ju få ngn av mig om du vill :D

2009-12-17 | 09:13:36

det låter bra ;d ha brunt o rosa de e fiint ;)

2009-12-17 | 14:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback