blablabla

Heeeej !
Ni märkte kanske att jag va lite deppig på senaste inlägget igår.
Och jag hade verkligen super tråkigt också.Men senare vid 10
eller nått så stängde jag in på mig på toan och badade me släkt
lampa och tända ljus.Va ganska skönt att bara ligga där och typ
halv sova haha.När jag va klar så satte jag mig och kollade på tv.
Parates of the carrabien spelades,eller hur de nu stavas hehe.
Va länge sen man såg den,eller dom kanske jag ska säga.
Innan jag badade kollade jag på ettan och efter badet på tvåan.
Trean har jag nog inte sett klart än.Får väl göra de sen.
Snart ska jag åka till gränby och köpa 20 kronors presenter.
Vi ska ha de till våran lek som släkten brukar köra på julen haha.
Aja,hinner inte skriva nått mer.Måste klä på mig och fixa håret !
Ciaooooo






söta ! :D

2009-12-20 | 12:38:11

fin blogg!

2009-12-20 | 17:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback