-

Godmorgon !
Idag vaknade jag upp och kände mig inte så bra.
Eller de gör jag inte nu heller,väldigt förkyld är jag,
och hostar.Kanske för att jag och Eve fick gå från
station in till vattholma igår för att de aldrig kom
någon buss.Men aja,får krya på mig tills eftermiddagen.
Tror att jag skulle träffa Alva då.
Fast vi båda är lite småsjuka satt de spelar väl ingen roll.
Igår hade vi lite fredagsmys.Satt vi datorn och pratade.
Sen kollade vi en skön blogg som vi satt och garva åt ett tag.
Efter de vart de lite knasiga videoklipp,två har jag lagt in redan
för den som missat de.Senare när klockan va sju så gick vi
ner till pizzerian och delade på en hawaii.Och vi hade såklart
våra kära tomtemössor på oss (A)
Sen så drog jag hem eftersom Alva åkte till Adde.
Gjorde inte så mycket hemma,satt vi datorn o loda.

Nu har jag ingenting och göra,skulle igentligen till gränby me pappa
o Hanna men så vart de tydligen inte.Pappa håller ju på att spola isen
så han hade inte tid.Och Hanna gick iväg me pulka och bobb nyss så
jag är helt lonley här.Aja,nått kommer jag väl på att göra.
Jag skulle igentligen lägga upp två bilder också men de funkar inte.
Kommer bara upp något,webbsidan kan inte visas.
Så jag lägger upp dom en annan gång.
Hare braa,hejpaaa !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback